Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. 
     
    Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
     
     
    Aplikacja mobilna umożliwia między innymi: 

    • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    • dostęp do historii operacji
    • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    • wykonywanie przelewów QR
    • operacja Sm@rt wypłaty
    • zakładanie i likwidacja lokat
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS
    • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji 

    Od wersji 2.0.0 aplikacja nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony. Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).

    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu z siedzibą w Ciechanowcu, Plac 3 Maja 3 , 18-230 Ciechanowiec, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000030364, NIP: 722-000-25-88, REGON: 000494255, SWIFT CODE: POLUPLPR.