Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.bsciechanowiec.pl.

Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  1. Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
  2. Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  3. Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
  4. Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

Treści nieobjęte przepisami

  1. Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  2. Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  3. Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  1. Data sporządzenia deklaracji:
  2. Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sekretariatu Banku — mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 86 277 10 44.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  1. swoje imię i nazwisko,
  2. swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  3. dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  4. opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Banku.

Skarga może być złożona:

  1. na piśmie – osobiście u podmiotu gospodarczego albo wysłana przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 oraz z 2024 r. poz. 467), albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych w rozumieniu art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285, 1860 i 2699), wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy;
  2. ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty konsumenta u podmiotu gospodarczego;
  3. w postaci elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, o ile takie środki zostały do tego celu wskazane przez podmiot gospodarczy.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:

  1. Nasz Bank (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
  2. Nasz Bank (iOS)  — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji. 

Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje web:

  1. Internet Banking (dostęp standardowy) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji. 
  2. Internet Banking (dostęp mobilny) — sprawdź  deklarację dostępności tej aplikacji.

Dostępność architektoniczna

Placówki Banku Spółdzielczego w Ciechanowcu :

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu, Oddział w Ciechanowcu- ul. Plac 3 Maja 3, 18-230 Ciechanowiec

  • Wejście do budynku

Główne wejście do budynku posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. Główne drzwi szerokie otwierają się automatycznie, następne drzwi rozwierane otwierane manualnie.

  • Poruszanie się po budynku

Obsługa klienta odbywa się na jednym poziomie, bez zróżnicowanej wysokości posadzki.

  • Parkowanie

Placówka nie posiada własnego parkingu. W odległości do 100 m znajduje się parking zewnętrzny, w odległości do 300 m znajdują się 2 miejsca postojowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.

  • Wejście z psem asystującym

Na salę obsługi klienta można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu, Oddział w Perlejewie, Perlejewo 6, 17-322 Perlejewo

  • Wejście do budynku

Główne wejście do budynku nie posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach. Wejście do budynku jest utrudnione z uwagi na potrzebę pokonania 11 schodów.

  • Poruszanie się po budynku

Obsługa klienta detalicznego odbywa się na jednym poziomie, bez zróżnicowanej wysokości posadzki.

  • Parkowanie

Placówka nie posiada własnego parkingu. W odległości do 20 m znajduje się parking zewnętrzny z wyznaczonymi miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych.

  • Wejście z psem asystującym

Na salę obsługi klienta można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu, Oddział w Nurze, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

  • Wejście do budynku

Główne wejście do budynku posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.

  • Poruszanie się po budynku

Obsługa klienta odbywa się na jednym poziomie, bez zróżnicowanej wysokości posadzki.

  • Parkowanie

Placówka nie posiada własnego parkingu. W odległości do 20 m znajduje się parking zewnętrzny z wyznaczonymi miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych.

  • Wejście z psem asystującym

Na salę obsługi klienta można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu, Oddział w Klukowie, ul. Mazowiecka 18, 18-214 Klukowo

  • Wejście do budynku

Główne wejście do budynku posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.

  • Poruszanie się po budynku

Obsługa klienta odbywa się na jednym poziomie, bez zróżnicowanej wysokości posadzki.

  • Parkowanie

Placówka nie posiada własnego parkingu. W odległości do 20 m znajduje się parking zewnętrzny z wyznaczonymi miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych.

  • Wejście z psem asystującym

Na salę obsługi klienta można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

W każdej placówce obsługi klienta będą dostępne lupy powiększające oraz ramki do składania podpisu.

W placówkach brak jest pętli indukcyjnych, a także brak oznaczeń w alfabecie Braille’a czy też kontrastowych dla osób niewidomych.

Dostępność bankomatów 

  1. Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu dba o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. W ramach tej troski Bank korzysta z bankomatów, które oferują szereg funkcji ułatwiających korzystanie z urządzeń, szczególnie dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Karty zawierające elementy wypukłe (np. nr karty) w pełni spełniają wymogi regulacyjne.
  2. W bankomatach dostępna jest funkcja głosowa, która pozwala osobom niewidomym lub słabowidzącym na samodzielne korzystanie z urządzenia. Głosowe instrukcje prowadzą użytkownika przez procesy takie jak wybór opcji, wpisywanie PIN-u czy pobieranie gotówki. Dodatkowo wszystkie bankomaty są wyposażone w gniazdka, które umożliwiają podłączenie słuchawek, tak aby osoby niewidzące mogły odebrać tekst wyświetlony na ekranie w formie dźwiękowej.
  3. W niektórych bankomatach zastosowano wysoki kontrast klawiszy (np. czarne cyfry na jasnym tle), co umożliwia łatwiejsze rozpoznawanie cyfr i funkcji przez osoby z problemami ze wzrokiem. Dodatkowo ekrany są dostosowane do standardów (duże czcionki, ikony, wysoka jasność).
  4. Prawie wszystkie bankomaty umożliwiają również obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej), co może ułatwić korzystanie z urządzenia osobom z ograniczoną sprawnością motoryczną.

Dzięki współpracy z dostawcami urządzeń, Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu dąży do tego, aby korzystanie z bankomatów było jak najbardziej komfortowe i dostępne dla wszystkich klientów.

Nasze zaangażowanie w dostępność

Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając te udogodnienia, staramy się zapewnić jak największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy przy korzystaniu z usług naszego banku, nasz personel jest gotowy, aby Ci pomóc.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Można również składać wnioski o udostępnienie informacji w alternatywnych formach, takich jak odczytanie niedostępnego dokumentu, opisanie zawartości wideo lub inne potrzeby związane z dostępnością. Żądania te będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa, a realizacja będzie miała miejsce nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.