Skip to main content
  • smartKARTA

    smartKARTA

    smartKARTA umożliwia obsługę rachunku (wpłaty i wypłaty) w bankomatach i wpłatomatach z wykorzystaniem Aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    Obecnie opcja dostępna jest tylko w bankomatach w siedzibie i oddziałach Banku.

    Korzystanie z usługi w Aplikacji mobilnej

    Po  uruchomieniu  Aplikacji  mobilnej  w  swoim  smartfonie  wybieramy  opcję  smartKARTA  dostępną  na ekranie  głównym.  Aplikacja  przedstawi  ustawienia  smartKARTY.  W  przypadku,  gdy posiadamy tylko jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku. W przypadku, gdy posiadamy klika rachunków, musimy wskazać,  który  z  nich  będzie  obsługiwała  smartKARTA. 

    Dostępny jest również podgląd  Dziennego  limitu operacji ustalonego w banku dla usługi.

    Szybka wypłata z bankomatu

    • Uruchamiamy Aplikację  mobilną w  smartfonie,  gdzie  następnie  wybieramy opcję  smartKARTA  →  szybka wypłata i wybieramy lub wpisujemy kwotę szybkiej wypłaty,
    • Po wciśnięciu przycisku Wypłać przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
    • Bankomat oczekuje na potwierdzenie operacji w Aplikacji mobilnej,
    • Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej.
       

    smartKARTA – obsługa rachunku w bankomacie

    • Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → smartKARTA i przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
    • Na ekranie bankomatu wybieramy operację, którą chcemy zrealizować, np. Wpłata gotówki,
    • Postępujemy zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie,
    • Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej,
    • Możemy wydrukować potwierdzenie.

    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu z siedzibą w Ciechanowcu, Plac 3 Maja 3 , 18-230 Ciechanowiec, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000030364, NIP: 722-000-25-88, REGON: 000494255, SWIFT CODE: POLUPLPR.