Wyniki wyszukiwania
-
Przerwa techniczna w Internet Bankingu, Aplikacji Mobilnej oraz bankomatach w dniu 13.05.2025 r.
Szanowni Państwo, w dniu 13.05.2025 r. (wtorek) od godziny 17:00 do godziny 19:00 wystąpi przerwa w dostępie do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej i bankomatów. Spowodowane jest to działaniami modernizacyjnymi naszych systemów informatycznych. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. -
Kwota zwykłego zarządu
Maksymalna kwota wypłat w granicach zwykłego zarządu z rachunku prowadzonego dla osoby małoletniej lub ubezwłasnowolnionej Kwota zwykłego zarządu – jest to maksymalna kwota do wysokości, której w miesiącu można dysponować środkami na rachunkach osób do 18 roku życia lub całkowicie ubezwłasnowolnion… -
Rozliczenia w Wielki Piątek - 18 kwietnia 2025
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dzień 18 kwietnia 2025 (Wielki Piątek) jest dniem wolnym od rozliczeń dla transakcji dewizowych w prawie wszystkich walutach. W tym dniu przypada jedynie data waluty dla dolarów amerykańskich (USD) oraz złotówek (PLN). Oznacza to, że w Wielki Piątek otrzy… -
Ubezpieczenie upraw
Wystarczy chwila, aby niesprzyjająca aura zniszczyła owoce Twojej ciężkiej pracy. Przygotuj się na taką ewentualność odwiedzając Nasz Bank. W swojej ofercie posiadamy ubezpieczenia dwóch wiądących na polskim rynku Towarzystw Ubezpieczeniowych - InterRisk i Generali. Warto ubezpieczyć uprawy, korzys… -
e-Lokata Słoneczna 6M
1. e-Lokatę „Słoneczną” 6M można zakładać od dnia 01.04.2025 r. w złotych dla osób fizycznych. 2. e-Lokata „Słoneczna” 6M zakładana jest przez Internet Banking. 3. Okres zadeklarowania i przetrzymania środków na rachunku e-Lokaty „Słonecznej” 6M wynosi 6 miesięcy. 4. Minimalna kwota e-Lokaty „Słone… -
e-Lokata Słoneczna 3M
1. e-Lokatę „Słoneczną” 3M można zakładać od dnia 01.04.2025 r. w złotych dla osób fizycznych. 2. e-Lokata „Słoneczna” 3M zakładana jest przez Internet Banking. 3. Okres zadeklarowania i przetrzymania środków na rachunku e-Lokaty „Słonecznej” 3M wynosi 3 miesiące. 4. Minimalna kwota e-Lokaty „Słone… -
Lokata Słoneczna 6M
1. Lokatę „Słoneczną” 6M można zakładać od dnia 01.04.2025 r. 2. Okres zadeklarowania i przetrzymania środków na rachunku lokaty wynosi 6 miesięcy. 3. Minimalna kwota lokaty „Słonecznej” 6M wynosi 5000 zł. 4. Oprocentowanie lokaty w skali roku jest zmienne, określone w Tabeli oprocentowania produkt… -
Lokata Słoneczna 3M
1. Lokatę „Słoneczną” 3M można zakładać od dnia 01.04.2025 r. 2. Okres zadeklarowania i przetrzymania środków na rachunku lokaty wynosi 3 miesiące. 3. Minimalna kwota lokaty „Słonecznej” 3M wynosi 5000 zł. 4. Oprocentowanie lokaty w skali roku jest zmienne, określone w Tabeli oprocentowania produkt… -
Przerwa techniczna w Internet Bankingu, Aplikacji Mobilnej oraz bankomatach w dniu 25.03.2025 r.
Szanowni Państwo, w dniu 25.03.2025 r. (wtorek) od godziny 17:00 do godziny 19:00 wystąpi przerwa w dostępie do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej i bankomatów. Spowodowane jest to działaniami modernizacyjnymi naszych systemów informatycznych. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. -
Przerwa techniczna w Internet Bankingu i Aplikacji Mobilnej
Informujemy, że w dniu 20 marca 2025r. (czwartek) między godziną 0:00 a 5:00 wystąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Nasz Bank związana z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych. Przepraszamy za utrudnienia. -
Przerwa techniczna w usługach Express Elixir, BLIK oraz przelew na telefon BLIK
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie dostawcy systemu, w dniu 23 marca 2025 r. (niedziela) od godziny 00:30 do godziny 4:30 nie będą dostępne usługi Express Elixir, BLIK oraz Przelew na telefon BLIK. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia. -
Usługa eDokumenty i Moje eDokumenty w Banku Spółdzielczym w Ciechanowcu
E-dokumenty to portal bankowy tzw. „Trwały nośnik” umożliwiający użytkownikowi otrzymywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Pozwala na bezpieczne zachowanie każdego dokumentu we wszystkich jego wersjach oraz uzyskanie swobodnego dostępu do niego z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Użyta te… -
Przerwa techniczna w Internet Bankingu, Aplikacji Mobilnej oraz bankomatach w dniu 11.12.2024 r.
Szanowni Państwo, w dniu 11.12.2024 r. (środa) od godziny 17:00 do godziny 19:00 wystąpi przerwa w dostępie do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej i bankomatów. Spowodowane jest to działaniami modernizacyjnymi naszych systemów informatycznych. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. -
Przerwa techniczna w Internet Bankingu, Aplikacji Mobilnej oraz bankomatach w dniu 28.11.2024 r.
Szanowni Państwo, w dniu 28.11.2024 r. (czwartek) od godziny 17:00 do godziny 19:00 wystąpi przerwa w dostępie do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej i bankomatów. Spowodowane jest to działaniami modernizacyjnymi naszych systemów informatycznych. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. -
Niedostępnośc usługi Express Elixir w dniach 29-30.11.2024 r.
Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniach 29-30.11.2024 od godziny 23:00 (29.11.2024r.) do godziny 2:00 (30.11.2024r.), usługa Express Elixir oraz BLIK przelew na telefon będzie niedostępa, a zlecane transakcje będą odrzucane. Za utrudnienia przepraszamy